Oppdretter Forum

Håper vi kan få til et bra HundeForum her.

Du er ikke logget inn.

#1 2008-04-17 15:45:50

chica
Ny bruker
Poster: 2

Hunder stjålet/forsvunnet på mystisk vis i hele landet

Om sidens Arbeid å hovedmål!

www.123hjemmeside.no/dyrforsvunnet

Vi som driver siden er jeg Inger (eier til chica) å Håkon (eier til Layza) som begge er blitt stjålet!
Dette har vi gjort for å gjøre alt vi kan for å få dyrene tilbake, samle opplysninger å eiere på en plass, å for å engasjere flest mulig for å så kanskje klare å sette ett press på myndighetene.
Dette er en probemstilling som bare kommer til å vokse hvis vi ikke følger andre land (Tyskland,Russand og Finnland) å lager strengere lover å regler på dette!

NÅ ER FORUMET PÅ PLASS!
sjekk det ut på:
http://forsvunnededyrsforum.unlimitedfo … /index.htm

Vi har allerede opparbeidet oss mange gode kontakter å hjelpere både i norge å i utlandet.
Å etter det jeg har forstått så har også nkk blitt informert å har hatt ett internt møte om saken!

På siden er også andre dyr og blandinger velkomne. "Blandiser" er også dyr med følelser å etterlater seg ett savn på lik linje med rasedyr. Å blir de stjålet kan jo også deres skjebne bli mye verre da de ikke har noen avls verdi!
Å det skal de som har stjålet disse hundene/dyrene vite...Jeg kommer ALDRI til å gi meg! Om jeg fikk Chica hjem i dag så er ikke saken over for min del!

Sjekk ut siden å se hva du kan gjøre for å hjelpe! Du kan blandt annet sende navn og hvor i landet du bor å melder deg da frivilig til å bli tipssjekker i ditt nærmiljø!
Hvis vi alle gjør litt...da blir veldig mye gjort!

www.123hjemmeside.no/dyrforsvunnet   HJELP OSS Å HJELPE!

Avlogget

#2 2008-04-17 15:56:39

chica
Ny bruker
Poster: 2

Re: Hunder stjålet/forsvunnet på mystisk vis i hele landet

Vi har bestemt oss for å ta dette lengre enn å bare få igjen våre egne hunder!
Vi har flere erfarne folk i ryggen som hjelper oss å som har gjort dette tidligere.
Blant annet en dame fra tyskland som er mest kjent for kampen mot useriøst dyretransport!
Men det er mye utgifter, flere av oss er ute hver eneste dag å kjører i flere timer å leter etter disse dyrene!
det blir høye telefonutgifter av å ringe rundt i hele landet, for ikke å snakke om alle de telefonene vi tar til utlandet!(Sverige,russland, Italia, og tyskland!)
Er det noen som kan helpe oss å få i gang en form for innsamling el sponsing?
Vil etterhvert som dette vokser seg større også ha behov for en regnskapsfører som er villig til å gjøre det gratis for oss.
Det spør vi om for at alt av pengene skal gå til dyrene!

det at vi faktisk betaler skatt for å ha dyr er helt ok...men da burde det også de pengen gå til dyr!

Tenker da på dyrebeskyttelsen å slike ting...

Det er selvføkgelig det å få dyrene igjen som er det viktigste for oss, men nesten like viktig er det å få lagt press på myndigheter!
Så kanskje vi da kan få strengere lover å regler på dyrekriminalitet å større resurser til å bekjempe den!

Avlogget

Forum-bunn